jeudi 28 mars 2013

JEWEL CRAFT : Leather bow Accessories

Pin It

Hi everyone!
Thanks to Pinterest I discovered so many DIY tutorials and all these ideas from all around the world expanded my inspiration. So thankful for that!
These are tutorials I tried and highly recommend to you : here and here.
These leather bow bracelets are sooo lovely, I couldn't help myself : I wanted to make some as soon as I found these tutorials on Pinterest!!
So, here are the results for what I made! I love these little jewels, and so simple to make!!


Hello tout le monde,
Pinterest m'a permis de découvrir un tas de tutos et toutes ces idées ont aidé mon inspiration à grandir. Je suis reconnaissante pour cela!
Voici 2 tutos que j'ai essayé et que je vous recommande : ici et .
J'ai craqué dès l'instant où je suis tombé dessus!
Voici donc les résultats de mes créations, j'adore ces petits accessoires et c'est si simple à faire!



Aucun commentaire :

Enregistrer un commentaire